zondag 8 juli 2012

Een bloemetje en een give-away!

IMG_9243

Dit bloemetje is voor al mijn volgers die me trouw zijn blijven volgen, ook toen ik er bijna 6 maanden niet was, en voor de nieuwe volgers die er in die tijd bij zijn gekomen ondanks dat er niks te volgen was! Bedankt allemaal!

En dan de give-away………..is een pakketje woon/tuinbladen dat je kunt winnen. Wat moet je er voor doen. Ten eerste een volger zijn…………en ook zou ik het leuk vinden als je de foto hieronder op je blog zet en er bij vermeld dat er een give-away op mijn blog te winnen is. De winnaar ga ik trekken op de dag dat mijn man en ik 12,5 jaar getrouwd zijn…….op 28 Juli! Hoop dat er veel van jullie mee doen!

IMG_9281
Tot de volgende keer, liefs Marga

10 opmerkingen:

lia zei

Nou voor wat leesvoer wil ik wel een gokje wagen. En bedankt voor het bloemetje.

Fijne dag, Lia

Elisabeth zei

Wat een fleurig bloemetje op deze regenachtige dag.Dank je wel!Ik zelf doe nooit mee aan Give Aways dus laat het winnen graag aan anderen over .Fijne week alvast gewenst
Liefs Elisabeth

Elly's kleine idylle zei

Bedankt voor deze mooie bloemen..Ik wil natuurlijk heel graag mee dingen naaar deze hele mooie give away....Je weeet maar nooit.
Ik zet even een link op mijn site hoor.Nog een fijne zondag en lieve groet...ELLY.

Anoniem zei

Dank voor je mooie bloemen!
Ben altijd enthousiast voor tijdschriften. Dus doe ik graag meer. En ik zet een linkje.

Lieve groet,
Gerry

@nne zei

leuk om je blog te ontdekken. ik plaats meteen een linkje voor je give away. groetjes, @nne

Bonjade zei

Heerlijk zomers leesvoer....wie wil dit nu niet....?
Wat een mooi boeket bloemen....
THANX

Fijne avond

Liefs

en fijn dat je er gezellig weer bent.

Unknown zei

Heerlijk dat je weer aan het bloggen bent, ik doe graag mee aan de mooie give-away, er staat al een linkje op mijn blog :))
Liefs, Sonja

hokje zei

Gezellig dat je weer aan het bloggen bent en wij mee mogen genieten van al het moois! Helemaal leuk dat je dan ook nog een give away organiseert; ik doen dan ook graag mee...

Fijne dag. Lieve groet, Miranda

Anoniem zei

Ik doe zeker mee, deze bladen wil ik niet missen hoor. Lekker wat leuks om te gaan lezen deze vakantie !

Fijne dag nog.

Petra L zei

Wat een leuk idee!
Ik ga zonder meer een link naar je give away plaatsen op mijn blog maar zal nog even uit moeten zoeken hoe ik er een foto bij kan plaatsen.

en natuurlijk zijn de tijdschriften en een bloemetje altijd van harte welkom :-)


Groetjes, Petra

Blog Widget by LinkWithin